le排都唔知搞咩?我差唔多日日都嬲佢...
係我H問題定係佢呢?
我有時個心諗係佢H問題...
但係又有時諗係我自己...
究竟係邊個H錯呢?
我地岩岩好番無幾奈,
隔咗個星期而家又嬲過...
我地係咪應該每人讓一步呢?!
其實我得閒就會諗我地係咪應該每人都變下呢?
我而家無佢...好彩我仲有洋洋同KATHY^^
我H好朋友洋洋...有天才...有曉恩...仲有KATHY=}
不過而家好似樂怡姐姐都無咁憎我喇~
雖然無左個fd...
但係多左班好朋友支持我{有天才你份架}
開頭都幾唔開心架...
不過好彩今日天才捉住左我隻手.+*
我先知道真正H友誼係咁H...
今日我好開心呀...
希望聽日都係咁喇...多謝你地呀!!
|