我求你不要再這麼樣,,,雖然這樣是正常,,,但你要應承我唔可以係經常,,,
因為你一傷心,,,傷心嘅人係唔止你自己一個,,,
經過琴日一晚我諗左好多野,,,好似諗過自己做嘅野係唔係足夠,,,
做得太多做得過火,,,定係自己得到嘅回報點解太少呢???
以前我做每一件事都會諗清楚回報係咩,,,係多定少,,,所有對我冇利益嘅一一唔做,,,
但當我諗到某人嘅時候我就好不其自然地停左落黎,,,因為我對某人做左唔少野,,,
而我嘅回報係我得到一個一世嘅朋友,,,雖然回報好似好微不足道,,,但當中有千百樣講
唔出嘅情懷,,,
因為係某人令我第一次明白到,,,有時做野唔一定有回報有利益先去做,,,只要做左出黎問心無愧,,,有冇回報已經唔緊要喇!!!
可能連佢都唔知自己係咁,,,但佢真係令到我知道個重要性響邊到,,,
所以我要向某人講句"多謝",,,最後我想同某人講,,,
無論你心意如何,,,
無論我身份如何,,,
無論時間如何,,,
無論地點如何,,,
我嘅天職都唔會改變,,,我嘅心意都唔會改變
|