..-*×★`'°LTHins/羅子子\日記..-*×
andy90hk
暱稱: 羅子子..."
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
千嬅出碟喇xdd
好開心=]
中秋節快樂=]]
去左MK唱K.."
第2日了xdd
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
會考倒數
生日時鐘
每月文章
網站連結
Kai妹Xanga
Kay Xanga
Mandy Xanga
NiN Xanga
Pong Xanga
Saicar Xanga
zeke Xanga
士多Xanga
丹丹Xanga
希Xanga
車喱Xanga
波波Xanga
杰Xanga
家姐Xanga
啊玉Xanga
劉秀Xanga
燕文Xanga
日誌統計
文章總數: 671
留言總數: 115
今日人氣: 3
累積人氣: 15474
2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


今日冇咩野做!! 愉快 分類: 未分類

一番到學校波波喊呀~~~開頭唔知發生咩事架!!!問番同學先知道~~琴日波波去左打波~~因為老卓冇去到簽名呀~~搞到佢比人Out左出黎....勁唔"低"囉....唉~~老卓又係架~~~~應成左人既事~~好心你做到啦!!!!做唔到就唔好答應人啦~~就係因為呢件事~~搞到波波好唔開心呀!!!!今日第1堂係週會~~做演講比賽....都ok好睇既~~~我地班第2~~Yeah!!!!跟住就2堂會計~~測驗呀....不過好容易~~同埋派番上一次既測驗~~合格~~Good....Recess去左圖書館~~跟住中文去左電腦室上~~跟住Math~~~跟住Lunch去左街市買飯番學校食~~食完就上左教員室攞表格...報名參加普照新星歌唱比賽.....跟住又係Math.....跟住2堂英文~~個Miss Kam都唔知做咩???勁發脾氣呀.....可以話係發顛~~我地成班勁無奈><......放左學又要測驗英文~~到左4:30分先走得~~放學同吳同學一齊又去左7仔買野飲~~~

Ps:波波唔好唔開心啦......好多人支持你架!!!!!




訪客留言 (返回 andy90hk 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]