一番到學校波波喊呀~~~開頭唔知發生咩事架!!!問番同學先知道~~琴日波波去左打波~~因為老卓冇去到簽名呀~~搞到佢比人Out左出黎....勁唔"低"囉....唉~~老卓又係架~~~~應成左人既事~~好心你做到啦!!!!做唔到就唔好答應人啦~~就係因為呢件事~~搞到波波好唔開心呀!!!!今日第1堂係週會~~做演講比賽....都ok好睇既~~~我地班第2~~Yeah!!!!跟住就2堂會計~~測驗呀....不過好容易~~同埋派番上一次既測驗~~合格~~Good....Recess去左圖書館~~跟住中文去左電腦室上~~跟住Math~~~跟住Lunch去左街市買飯番學校食~~食完就上左教員室攞表格...報名參加普照新星歌唱比賽.....跟住又係Math.....跟住2堂英文~~個Miss Kam都唔知做咩???勁發脾氣呀.....可以話係發顛~~我地成班勁無奈><......放左學又要測驗英文~~到左4:30分先走得~~放學同吳同學一齊又去左7仔買野飲~~~
Ps:波波唔好唔開心啦......好多人支持你架!!!!!
|