| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
情人節快樂~  |
分類: 未分類 |
放棄你的日子,,,第239日~~晴
今日4點左右醒左~~
訓極都訓唔著,,,
係張床度Hea到6點左右起身~~
跟住沖洗~~~6點50分左右同家姐一齊落樓~
點知吳嘉輝未到,,,,去左家姐間公司坐左一陣~~
7點10分先去將軍澳港鐵站~搵吳嘉輝~~
去到油塘~等埋啊玉,朱仔,洛就一齊去官塘等波波~
點知等到7點40分都未到~~我地冇等佢就走了~
去到9龍灣~去左M記買早餐~
去到運動會場~Miss Chan今日唔知做咩?
好唔開心咁~~~~
姓呂個條友又冇出現~~~
啦啦隊D野係哂佢度~~
成班冇哂士氣~~= ="
唉,,,,,,4點30分放~~~
7點30分左右就出左燕文姐屋企開枱~
我8點10分去到~~
仲未人齊~~~
9點開始同燕文姐,燕文姐媽咪,老黎一齊打~
打到11點左右羅杰同啊華先出現,,,,
唉~~~~
打到12點35分就走了~~輸左30蚊,,,
跟住我,老黎同啊華就一齊衝落去港鐵站~
搭尾班車~~
哈哈~~~打得好開心呀!~~~^^
今日收左9粒朱古力~~
多謝你地,,,,XD



<--做左漢奸~1EEEE班,,xd
<--美麗既普照校章
|
|