..-*×★`'°LTHins/羅子子\日記..-*×
andy90hk
暱稱: 羅子子..."
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
千嬅出碟喇xdd
好開心=]
中秋節快樂=]]
去左MK唱K.."
第2日了xdd
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
會考倒數
生日時鐘
每月文章
網站連結
Kai妹Xanga
Kay Xanga
Mandy Xanga
NiN Xanga
Pong Xanga
Saicar Xanga
zeke Xanga
士多Xanga
丹丹Xanga
希Xanga
車喱Xanga
波波Xanga
杰Xanga
家姐Xanga
啊玉Xanga
劉秀Xanga
燕文Xanga
日誌統計
文章總數: 671
留言總數: 115
今日人氣: 3
累積人氣: 15470
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節快樂~ 愉快 分類: 未分類

 放棄你的日子,,,第239日~~晴

今日4點左右醒左~~

訓極都訓唔著,,,

係張床度Hea到6點左右起身~~

跟住沖洗~~~6點50分左右同家姐一齊落樓~

點知吳嘉輝未到,,,,去左家姐間公司坐左一陣~~

7點10分先去將軍澳港鐵站~搵吳嘉輝~~

去到油塘~等埋啊玉,朱仔,洛就一齊去官塘等波波~

點知等到7點40分都未到~~我地冇等佢就走了~

去到9龍灣~去左M記買早餐~

去到運動會場~Miss Chan今日唔知做咩?

好唔開心咁~~~~

姓呂個條友又冇出現~~~

啦啦隊D野係哂佢度~~

成班冇哂士氣~~= ="

唉,,,,,,4點30分放~~~

7點30分左右就出左燕文姐屋企開枱~

我8點10分去到~~

仲未人齊~~~

9點開始同燕文姐,燕文姐媽咪,老黎一齊打~

打到11點左右羅杰同啊華先出現,,,,

唉~~~~

打到12點35分就走了~~輸左30蚊,,,

跟住我,老黎同啊華就一齊衝落去港鐵站~

搭尾班車~~

哈哈~~~打得好開心呀!~~~^^

今日收左9粒朱古力~~

多謝你地,,,,XD

 

 

 

<--做左漢奸~1EEEE班,,xd

<--美麗既普照校章

 

 




訪客留言 (返回 andy90hk 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]