| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
2008-02-25  |
分類: 未分類 |
不經不覺出左世17年了~聽日就18年,,,
大個仔~~成人喇,,,,
由出生到依家~
經歷左好多野,,,不過大部分都係既心既!~
聽日就係我人生另外一個轉淚點<--好似打錯字~
就係我18歲既來臨~~
我聽日要去買六合彩~~
希望中啦!~~~~xd
睇到Carmen表姐個xg~
睇到關於公公既野~~
好奇心下,,,,一路拉落去睇~
誰知一路拉,,眼淚不停流著,,,,
原來公公的經歷是多麼燦爛的!~~
現在知道是否太遲呢???
否!~因為公公所做既野~~
令我更加了解公公~~
1314都會記在心裡,,,,
唔會忘記的~~
要珍惜眼前所有既野~~~
<--轉貼Carmen表姐xg,,thx



懷緬過去常陶醉 一半樂事 一半令人流淚,,,
|
|
|
NIN 於 2008-02-25 09:04 PM 發表:
仲要買書tim!!
|
網主回覆
係ar,,係ar,,哈~~~ Posted at 2008-02-25 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|