..-*×★`'°LTHins/羅子子\日記..-*×
andy90hk
暱稱: 羅子子..."
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
千嬅出碟喇xdd
好開心=]
中秋節快樂=]]
去左MK唱K.."
第2日了xdd
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
會考倒數
生日時鐘
每月文章
網站連結
Kai妹Xanga
Kay Xanga
Mandy Xanga
NiN Xanga
Pong Xanga
Saicar Xanga
zeke Xanga
士多Xanga
丹丹Xanga
希Xanga
車喱Xanga
波波Xanga
杰Xanga
家姐Xanga
啊玉Xanga
劉秀Xanga
燕文Xanga
日誌統計
文章總數: 671
留言總數: 115
今日人氣: 2
累積人氣: 15469
2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


2008-02-25 愉快 分類: 未分類

 不經不覺出左世17年了~聽日就18年,,,

大個仔~~成人喇,,,,

由出生到依家~

經歷左好多野,,,不過大部分都係既心既!~

聽日就係我人生另外一個轉淚點<--好似打錯字~

就係我18歲既來臨~~

我聽日要去買六合彩~~

希望中啦!~~~~xd

睇到Carmen表姐個xg~

睇到關於公公既野~~

好奇心下,,,,一路拉落去睇~

誰知一路拉,,眼淚不停流著,,,,

原來公公的經歷是多麼燦爛的!~~

現在知道是否太遲呢???

否!~因為公公所做既野~~

令我更加了解公公~~

1314都會記在心裡,,,,

唔會忘記的~~

要珍惜眼前所有既野~~~

<--轉貼Carmen表姐xg,,thx

懷緬過去常陶醉 一半樂事 一半令人流淚,,,




訪客留言 (返回 andy90hk 的日誌)


NIN 於 2008-02-25 09:04 PM 發表:
仲要買書tim!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係ar,,係ar,,哈~~~
Posted at 2008-02-25 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]