今日好happy呀!~!~今日叫左d fd來玩呀~~~~今日落rain~正.....佢地玩到6點左右就走
喇~~~跟住就送佢地搭MTR~~~
今日係屋企食~~~~好開心~~星期日可以去BBQ呀.....同表姐~教會D人~~~~好多人呀
~~~~<<女人唔易做>>好好睇呀....
至理名言...
Don't say ''No'',Before you try....
今日又冇啦啦有成29oC呀.....唉....今日冇咩特別野做~又係咁過~又
睇左一陣電視~溫左陣書~~~不過好晚先訓~~2點左右~
今日好早就食左早餐~~~跟住就睇左陣電視...5點左右表弟叫左佢個
friend來打mahjong~~~打到7點30分就走左~~差唔多11點就
放''叮叮'落街...1點又放多一次~~放完後~~就去左ok買野食~~3點
左右就去左訓喇~~~
好開心呀~~~<<女人唔易做>>首播~~~千嬅唱插曲呀~~~有過
去的女人~~~好好睇呀~~~~星期六~好唔開心~~勁歌第1回唔公平
千嬅同Eason冇去到頒獎~就冇獎攞~~唉......算啦~~不嬲3色台都唔
公平架喇~~~><