朝早同d 同學,細佬去跑步,之後去到東涌河到,見到勁多人比賽緊,好似話係三項鐵人。 我地好奇啦跟住佢地跑,行左一陣去到條河見到2個細路妹係到捉魚,捉左勁多魚(魚仔,紅劍等)因為佢地有個捉魚器。我地又捉啦,收獲唔錯仲捉左隻大紅耳龜(2隻手掌咁大到),比佢食左d魚同d蝦就放返佢,但我地做左d好錯既野,有d後悔。