聽日又要返學啦,真係唔多想返學,因為仲有d功課未做晒。
今日有可以話有1個好消息1個壞消息,好消息就係我部電腦有好大問題,
跟住呀媽講佢話9月尾買部新既比我。
但個壞消息就係部psp個讀卡器壞左玩唔到game又要用百幾蚊整返好,
上年暑假尾部psp又係壞左,真係有d煩。
新學期,希望成績進步同埋唔會有咩犯錯。