| «‹ July 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
日食~~~  |
分類: 攝影作品 |
ふふふふふふふふふ....
我影到日食~~
係我屋企留下影既.
影呢張相,
瞄準度仲要準過打CS...

大家可以見到太陽比月亮掩蓋左1 PART.
奇景~~
我淨係得張清楚D炸!!~~
唔好問我仲有冇相...
|
| 發表時間:2009-07-22 02:40 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
Michelle 於 2009-07-25 03:26 PM 發表:
用咩機影嫁???小心壞機...
|
網主回覆
CANON IXUS 860 IS Posted at 2009-07-25 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cool man
i love car too
but i am 初心者only
|
網主回覆
如果你是 初心愛車之人的話,
可以繼續留意ANDY講車學堂啊~~~
(我只係比你的知識好少少炸....)  Posted at 2009-07-24 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|