單車工場~
andychan22
暱稱: ANDY
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« July 2025 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
CLH鐵路--700系新幹線
CLH鐵路--0系新幹線2號...
CLH鐵路--誇年運轉會+...
CLH鐵路--12月營業報告...
CLH鐵路--C鐵首兩條鐵...
文章分類
全部 (21)
CLH鐵路業務 (9)
攝影作品 (6)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 344
今日人氣: 1
累積人氣: 5709
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


日食~~~ 滿足 分類: 攝影作品

ふふふふふふふふふ....

我影到日食~~

係我屋企留下影既.

影呢張相,

瞄準度仲要準過打CS...

大家可以見到太陽比月亮掩蓋左1 PART.

奇景~~

 

我淨係得張清楚D炸!!~~

唔好問我仲有冇相...

發表時間:2009-07-22 02:40 PM  [ 編輯日誌 ]

 






訪客留言 (返回 andychan22 的日誌)


Michelle 於 2009-07-25 03:26 PM 發表:
用咩機影嫁???小心壞機...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 CANON IXUS 860 IS
Posted at 2009-07-25 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SamSamSam 於 2009-07-23 09:33 PM 發表:
cool man

i love car too

but i am 初心者only
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 如果你是  初心愛車之人的話,
可以繼續留意ANDY講車學堂啊~~~
(我只係比你的知識好少少炸....)
Posted at 2009-07-24 06:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





自訂欄位(一)
尚無任何內容