今日好開心牙=]
今日有運動堂
玩手球 之後方xx打中左
孫少玲個頭=]
中文堂 上上下堂社工搵我
同佢吹水 吹左成堂
返到課室 黃SIR話去書展
Lunch又同強哥食
同小馬講2k10 D野
週會又唱歌 不過有鴻哥同我一齊
永光friendly match對卜維廉贏30幾分 o咀