今朝打比丫怡唸住叫你出黎玩 點知你又吾出
你又話太凍同吾想出 咁我就吾迫你啦
3點到就同丫龍出去打機 等埋你條女 就去食野
你條女好掂 哈 之後過太古搵雞傑 系到吹水
去左公園 扮低能 如果丫怡系到1定會好似3歲細路咁
比丫龍佢話我吾搵女-.- 我都話吾系我吾搵
系丫怡吾so我 我吾想鍾意第2個 我只愛怡1個^^
點知你地個個都叫我死心 話丫怡吾會間我
不過我都知嫁喇 佢咁掛住之前條仔 無計啵 唉..
鳩hea左陣就去左食糖水 雞傑仲系好吾開心
7點幾到m巾敏 on鳩琪佢地又黎埋 愈來愈凍啦
估吾到丫餅又帶左第2條仔過 不過今次呢條仔幾令仔
希望你地可以耐d啦 之後過海旁吹水 聽到好多野
9點幾到番屋企 玩左陣電腦 上黎打qooza 打完出街
都吾知幾點先番屋企啦 聽日又吾想番學 ~完~
|