我又尼打blog啦
今次都幾好
不過我個壇就換左
http://forever.netfast.org/
但係唔知點解有好多臭蟲系度反野
我封左IP咖啦
好似冇乜用
要del po至係
我仲整緊個網tim~~
遲下比你地睇