我個新工人終於嚟左LA!!
好HAPPY AR
唔知佢係點ge 呢
FRIDAY同我個friend去左睇「五星級大鼠」(1O:OOpm-11:50)
超搞笑!!
不過翻到屋企都差唔多十二點幾,冲埋涼都一點
所以一「達」落床就訓着左*.* =:)
Yesterday去左我個friend屋企
之後去左swimming
夜晚就一齊睇『哈利波波』!
重有呀,,,3,4點果陣時係新都成撞到JUDY一家
(包括江曉媽,,江曉爸,,佢家姐同埋 江曉霖.....)
之後我重大叫江曉媽!HAHA!!!...