Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

                                                                                                                                                      
 
 
                                                       
                          run and run                   
                             
      jump and jump   
                                      
                             win the cham and don't give up
                  

                             

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                        ♀牙*yAn 小小日誌
 

為人生而努力 :**                 為幸福而不餘遺力   @ .   =]    

 

你地鍾意就    
留下cm啦! enjoy~
 
angel1110
暱稱: ♀牙..yAn
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xange =]
選擇係一件好難決定既...
天呀...點解會咁嫁 ...
加油 !!! 你得嫁 !!!
如果我可以再強一點.....
文章分類
全部 (64)
比賽 (3)
生活 (47)
特寫 (11)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 1159
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


-3- 無奈 分類: 未分類

今日一早去左跑步....  嘻嘻...  做晨運   =]

跑完番去食早餐.....  沖完涼之後去圖書館.....

下午就睇台劇同訓覺....     真好   ....

咁就一日啦....

聽日又有得跑lo       ; )

我要日日跑.....  哇卡卡~      跑到我跑唔到為止   =]

 

 

唉... 我個頭又7 左啦.....  

頭先自己整下整下....    唉~      就咁就7左啦    =[

 

仲有我d   math  勁多唔識喎...

都唔知點算好.....

help  me  !!!

發表時間:2008-10-12 07:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


勤力的我.... 開心 分類: 生活

 今日番學校練跑.....     好開心呀   =]

好勤力呀我.....   腳傷都練跑   ; )

跑左白橋 & 練欄    ....嘻嘻~~

都係果句啦 =]          加油!!!

 

呀鋒....比賽要加加加加加加加油呀 !!!

唔洗驚  =]       嘻嘻.....      * 笑口常開,  好彩自然來 *   呀 !!       

 

 

 

發表時間:2008-10-11 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


平穩的一日 =] 愉快 分類: 生活

今日我早左出門   ....yeah !    冇遲到   ; )

番學既時間真係好好...

平穩咁又過左一日...

真係好....   =]

如果我隻腳冇事既話就太完美啦 !!!

唉.... 天主呀!   耶穌呀!   聖母瑪利亞呀!   

我要隻腳冇事.... 我要跑得好快呀 !!!

呀門~

 

發表時間:2008-10-09 07:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


同你死過 !!! 驚慌 分類: 特寫

今日本來好開心....      有好多好笑野 =]

仲有去到邊都有人喊我囉咩事 -3-

 

田徑果時十分o嘴 ....

有條f.1友跳高跳到1.40     -3-

仲要第一跳就跳到.....     -3-  

我唔知咩事竟然喊左出黎  .....    

如今我對跳高已抱以絕望...  ( 唔係以後唔玩...不過...唉....)

我已決係sport day 以200m 同你死過....

無論成唔成功都好....    

我係唔會咁易認輸嫁 !!!

我唔會比你成功嫁 !!!

 

陳嘉茵''      加油 !!

 

發表時間:2008-10-08 09:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


去毛毛到 =] 愉快 分類: 生活

今日同呀晴, 呀ming 去左毛毛屋企 =]

好好玩呀     ; )

不過都有溫書嫁...   

聽日math  quiz 呀 !!!     死lo~~~

唉...我e家真係好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好.......煩呀  -3-

搵人幫下我呀 !!!!!

 

 

 

發表時間:2008-10-07 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]