今日呀....
有個死8婆勁7囉...
係度扮曬野...
我同小芳各得佢係想同個個咁既王曉慧玩..
緊住扮曬嬲...
唔理我地咁..
等人地以為係我地倣錯野唔岩先..
緊住佢就可以開開心心咁同佢個個咁既7婆王曉慧玩啦..
狗!!!!!!!!!!!!!!!!!
緊住呀..
佢同王曉慧玩冇咩係理佢喎!!!!!
緊住佢有成日望住我同小芳..
扮野,,
好似人地唔理佢我地就理佢咁....!!!!!
好9囉...
同埋呀,...
P.E堂個陣我多左出黎..
有得同小芳一齊呀..
開心.....
仲有呀..
個個咁既死8婆呀...
我地各得佢係因為王曉慧朋友先同佢玩姐...
車...
個個咁既王曉慧埋又係有錢啲人先同佢玩..
你估佢真係好好笑咩...
佢講既野根本一啲都唔根笑..
自己講玩自己笑..
得個啲中意佢啲錢既人先同佢玩..
倍佢""""傻"""""笑渣!!!
總之e+佢地兩個死8婆就最黑我僧啦..
你地食屎啦...~!@!
|