| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 20 日 星期六 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
唉,,,,
 |
|
今日9:00幾就起左身,,
之後開機chat左一陣,,食早餐*
11:00補習,,補中二D野,,幾悶下咁啦,,
之後家姐番黎買左野番黎食,,
再開機CHAT,,點知開唔到MSN同ICQ喎,,
但係就上到網喎=V="吹佢唔脹*!!
之後我放棄左,,走左去睇TV,,一陣就走左去訓,,
嘩嘩嘩,,悶Q死我喇,,日日咁落去我死緊,,
聽日方力申黎柴灣簽大碟,,當然我就緊係去睇下嫁啦,,
唔知真人令仔定電視上鏡D呢?????*
個天幾時先肯停雨牙,,HELP=V="!!!!*
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-20 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 19 日 星期五 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
悶Q死*!!
 |
|
今日一起身就開電腦CHAT,,
今日我又唔比出街,,悶死-b-"
係屋企唔睇電視,,一陣就食飯,,*!!
今日做曬D功課喇,,YEAH*!!!
多謝AVA打曬全部答案比我睇>V<"*
之後熄電腦,,冇啦啦一時興起係度織手繩*
織左一條咁大把,,之後勁爆眼訓,,
訓牙訓牙,,訓到4:00起左身沖涼,,
之後打左呢個日記嚕,,,*!!!
今日真係悶Q死我喇*!!!
BY

*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-19 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 18 日 星期四 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
笑Q死*
 |
|
今日一起身見到老豆係度喎,,唉,,,
之後我開電腦CHAT,,見到牙謙,,
一陣我牙媽去左買餸*,,,嘩嘩嘩,,
我老豆個老闆打黎牙,,叫佢番工牙,,好開心牙,,
之後我就問我老豆比唔比得我出街,,
點知佢比喎,,哈哈XD"YEAH*!!!
我唸住去牙恩屋企嫁,,點知佢老豆又係度*!!-b-"
一陣我同牙恩去左M記,,之後行左陣永利,,
岩岩行完翠婷就打黎,,叫我地去佢屋企,,
一去到我地又見到佢個SEVEN HEAD表哥,,1o0%777*
之後我地就去左中心玩電腦,,
去到見到牙LOK,,我地四個就一齊玩機,,*!!
我地係度狂唱改篇歌詞D歌,,我地狂爆笑,,
岩岩坐我地隔離有個大概4,5歲GA細佬,,佢係度跟住我地笑,,*
已下係我同個細GA對話*!!
細佬:[[救命牙,,救命牙,,笑死我喇*!!]]
我 :[[咁你死得未牙>b<"?!XD"]]
跟住全部人爆笑,,個細佬笑到噴口水*!!XDDD"
牙婷見到即刻彈開左十尺遠*!!!
笑完我地就岩岩夠鐘,,去左WELLCOME,,牙LOK買左條腸食,,
笑Q死我,,佢條腸本來5蚊,,佢比5蚊條友找1蚊比佢,,哈哈XD"
之後去左M記,,我同牙恩食野,,爆笑*!!
上去我好夾公仔,,我地夾下夾,,佢話18蚊有一隻,,我地夾左一隻,,
之後個挾又可以再夾喎,,哈哈XD果隻我要左,,,好笑,,
跟住又番返去中心,,唱[[他約我去訐留山]],,D牙SIR,,MISS勁好笑*!!
一陣我就番左屋企,,好好笑牙,,哈哈XDDDDDD"
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-18 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 17 日 星期三 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
冇事*!!
 |
|
板主心情回復正常,,重開日記*!!
呢幾日屋企人都唔比我出去同D FD玩,,
真係悶Q死我喇*!!
琴日去左太古,,買左1件120幾GA NIKE波衫*
ADIDAS GA止汗劑*
今日就去左買BGW GA袋,,
去WELLCOM換左我最鍾意GA狗狗八哥*
好鬼得意嫁,,哈哈XDDDD"
咁就過左兩日喇,,悶悶悶**
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-17 04:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 16 日 星期二 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
停寫*!!!
 |
|
由於本日記網主唔開心關係*!!
停寫日記3星期,,
不便之處,,敬請原諒*!!!!!!
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-16 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 15 日 星期一 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
我唔制牙*!!
 |
|
今日一早起身開左電腦同牙KAY CHAT左一陣,,
之後我就叫左翠婷黎左我屋企,,
佢同我等牙恩,,之後我地去左食野,,
食完去左牙恩屋企,,
今日佢地四個又黎喇,,哈哈XD"
我地睇下一套戲又一套,,悶悶悶*
之後我同牙KAY坐,,佢又搞我個頭喎,,
又話我唔戴眼鏡好令喎,,牙恩同牙謙都係咁講,,
我唔信+係咁話自己超爆樣衰,,=V="
一陣,,牙蚊又黎左,,我地玩TRUE OR DARE,,
E,,又係我輸牙,,佢地要我錫牙KAYYYY,,咁我咪錫左囉=33="
之後牙蚊又要錫牙豪,,牙輝錫牙KAY,,牙謙同牙蚊拖手,,牙輝同牙蚊拖手,,
哈哈XDDDD笑死人牙*!!!>V<"
之後我地執野,,我拿拿淋番屋企,,點知比我老豆鬧囉,,
又話我做咩咁遲先番囉,,之後又講
"[[你牙!!又今日開始你唔準出呢個門口牙*!!]]"
我聽到即刻打比牙謙,,嗚嗚嗚,,我唔想冇得出街牙,,>/\<"
我要見牙KAYYYY牙,,唔制牙,,佢都要見我嫁,,唔制牙,,>/\<"
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-15 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 14 日 星期日 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
去左開組牙*!!
 |
|
今日一早起身比老豆點左落街買早餐*
唉唉唉,,真係慘慘慘,,
番到黎換衫出去,,之後同牙恩去左牙婷屋企,,
牙婷搵番佢同佢家姐細個D相比我地睇,,
笑Q死我同牙恩,,哈哈XDDDDD"
之後一齊去左中心,,點知未開,,我地去左搵嘉嘉,,
點知佢可能太細個,,唔記得左我喇=V="
之後去永利食野,,一陣就番左中心,,
今日我地POWER GIRLS開組學SET頭-b-,,
POPO叫我地傾好邊個做實驗品,,哈XD*點知牙婷輸左,,佢做*
嘩嘩嘩,,牙婷個頭比我整到好令牙*WAKAKA>V<"
整完學完我地就走左,,我地去左WELLCOME買野,,
之後去左牙恩屋企玩玩玩,,
我地無聊到係度玩錄音,,哈哈,,笑爆XDDDDD"
冇幾耐,,牙珊牙婷要番去食飯,,一陣我就番左屋企LU,,,
PS1111〔[ 今日我見唔到牙KAY牙-b-*唔制牙><" ]〕 **
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-14 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 13 日 星期六 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
去左samanfa屋企>v<"
 |
|
今日一早就1號風球喇*
我去左牙恩屋企玩,,之後成班男仔黎曬,,
我地係度玩牙玩牙,,
好悶悶咁過左一日*
仲想問詳細D,,咁就要係MSN/ICQ問我喇*!!
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-13 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”


| 2005 年 8 月 12 日 星期五 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
135問*
 |
|
關於 自己
1. 中文名: 姚安淇*
2. 英文名:ANGEL*
3. 花名: 安淇,,牙淇*
4. 年齡:14*
5. 性別: 女
6. 生日日期:3月5日*
關於 從前
7. 出生地方:純正香港人*!!!
8. 小學:中華基督教會基灣小學(愛蝶灣)*
9. 中學: 筲東*
10. 大學:我都想入牙*
11. 居住地方:柴灣!!
12. 小時相數目:多到數唔曬*!!
13. 小時喝奶粉牌子: 我食咩奶粉又關你事*!!!
14. 小時最愛的東西: 蘋果汁牙*
15. 小時最愛做的事: 返學*
16. 小時最愛的人: FDSSSSSSSSSS*
關於 現在
17. 現在的時間:07:37PM*
18. 今日是: 星期5*
19. 做緊: 你緊你D問題牙,,煩煩煩*
20. 聽緊: 冇*
21. 睇緊: 睇緊D問題*
22. 講緊: 冇*
23. 最愛的人: KAYYYYYYY*
24. 天氣狀況:1號風球*
25. 情緒狀況:開心*
26. 髮型:直直直*
27. 衣飾: T-SHIRT+波褲*
28. 學校:筲東囉*又問嫁***!!
關於 未來
30. 願望: 日日開心*
31. 想做職業: 警察*
32. 想住地方:同FD GA地方*
33. 想去旅遊地: THAILAND*
34. 想嫁既人: 唔話你知,,等你心思思*
35. 想買既野: ALL THE PUMA THINGS*
36. 想打既人: 冇*
37. 想生BB數目:唔想生,,但好鍾意BB*
最 喜歡
38. 食物: 蘋果*
39. 顏色: 黑,藍,紫*
40. 歌星: STEPHY*
41. 歌曲: 小紅帽*
42. 天氣: 冇*
43. 朋友:POWER GRILS,,細佬妹*
44. 卡通: 冇*
45. 電影: 鬼片*
46. 書籍: 鬼*
47. 作者: 冇*
48. 國家:THAILAND*
49. 植物: 冇*
50. 動物:DOG*
最 討厭
51. 飲品: 冇*
52. 顏色: 冇*
53. 歌星:Willam Hung
54. 歌曲:Willam Hung 唱既歌
55. 天氣: 落雨*
56. 朋友: NO*
57. 卡通: 冇*
58. 電影:色情*
59. 書籍: 色情*
60. 作者: 冇*
61. 國家:冇*
62. 植物: 冇*
63. 動物: 蛇蛇蛇*
關於 多少
64. 家中有人:4個*
65. 寵物:NO*
66. 兄弟姐妹:1 *
67. 表兄弟姐妹:好多唷*
68. 堂兄弟姐妹: 好多唷*
69. 房中公仔:過20啦*
70. 房中無謂野: 垃圾*
71. 房中無印筆:3支*
72. 房中書本:NO*
73. 一日洗白次數:1次*
74. 一日換衫次數:2次*
75. 一日洗臉次數:2次*
76. 一日刷牙次數:2次*
77. 一日幾多餐: TWO*
78. 一日講ThankYou次數:好多*
關於 朋友
79. 最遠: USA*
80. 最近: 隔離屋*
81. 最高: KAYYYYYY*
82. 最矮:牙婷*
83. 最醒: 我WAKAKA"
84. 最笨:個個都咁CLEVER*
85. 最漂亮: 婷+珊*
86. 最樣衰: 冇*
87. 最天使:我牙,,ANGEL哈哈XD"
88. 最魔鬼: 冇*
89. 最可愛: 輝+婷*
90. 最討厭:冇*
91. 最勤力:冇*
92. 最懶惰:我牙*
93. 最守時: 我牙*
94. 最不守時:牙豪*
95. 最知己: 牙恩,,牙婷,,牙珊*
96. 最是非: 唔知*
97. 最誠實: 牙婷*
98. 最大話: 牙豪*
99. 最神秘: 冇*
100. 最長久: 牙謙*
101. 最有緣: 冇*
102. 最有份: 冇*
103. 最吹水: 牙豪*
關於 迷信
104. 生肖: 咩咩咩*
105. 太陽星座: 唔知*
106. 月亮星座: 唔知*
107. 金星星座: 唔知*
108. 木星星座:唔知*
109. 水星星座: 唔知*
110. 火星星座: 唔知*
111. 土星星座:唔知*
關於 愛情
125. 戀愛狀況: 有*
126. 拍拖次數:3次*
127. 拖友國籍:不詳*
128. 錫錫次數:唔話你知,,
129. 初戀年齡:牙媽個肚到*
130. 初戀對象: 唔記得*
131. 飛人次數:2次*
132. 被飛次數:1次*
關於問卷
133. 複製地方:牙蚊日記*
134. 複製誰:牙蚊*
135. 做了多久: 15min啦*
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-12 07:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

| 2005 年 8 月 11 日 星期四 |
 |
** DiAryyyyyy **
日子一日一日咁過去,,時間一日一日咁流逝* |
冇野好講*
 |
|
今日去左SAMANFA屋企,,
牙KAY+牙謙都黎左*
過中GA問題有意者請問我啦=V="
今日果件事我唔係有心嫁,,原諒我啦牙KAY*=/\="
今日冇心情打日記,,SORSOR*!!
*▅× 愛得深 ,,*傷得深." ;,.=]]
|
| 刊登時間*︰2005-08-11 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
**呢度樣衰+樣賤+樣柒都唔歡迎,,識趣GA唔該死開>[]<"!!!*
■□■□■□■□■□■□■□■□
"..*如果其中1方不愛對方,,[][]
★倒不如[[分手]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
*********************
*'`[ 快樂的起點 ,,悲傷的終點-b-" =))”

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|