今日12點幾同媽咪D朋友去銅鑼灣飲茶~
見到一個姨姨個仔極似惡劇o既裕樹跟住又話有個哥哥~
跟住我就聯想到佢呀哥似5似直樹呢.......?~?
之後......之後....佢竟然話.....佢呀哥....200磅...OH~~NO~~200磅的直樹~~~TOT
飲完茶之後我~媽咪~婆婆去左Haagen-Dazs食雪榚~極貴....@+@

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
之後下午4點幾~爹D黎搵我地~跟住坐小巴入赤柱玩~
首先去左聖士提反灣游灘玩水~係小食停見到隻貓仔~~好特意呀!!!


之後去左市集~美利樓~赤柱廣場~
最後去左花園餐廳食晚餐~


|