今日係考試o既第1日呀~!!
今日考英文呀~!!
我可以話識d唔識Do既......
不過見到其他人考得好認真呀~!!嗚...'
考考下肚痛wo~!!
勁痛呀~!!嗚嗚....'
不過晃晃問完我咩事我就冇咁痛喇~kaka