琴日就想打日記+la, 最衰有功課要做+ 突然上唔到網 = =
小息去考唱歌, 後來改LUNCH, 要當值~~
lunch&我1個, +上開左聲, so唱得唔錯, 不過走左少少音, 至於幾分... 你地估下^^ ( 雖然有d人已經知道:p ) 但00只有..12..分..
中史有同學發現被人偷野, 當然, 訓導光臨3D...搜書包, 咁o岩的帶左手機( 諗住放學去哂照 ) , 阿sir話左手機可以拎出來+ 唔記名, 但自己仍無拎出來, 跟住俾miss發現, 就係咁俾人0起塊電!
星期2先可以拎返.....
今日Yuki打電話俾我先起身ar我, 果時係7:40... 重差點因為咁攪到遲到... 聽日再係咁, 一定俾佢KO...
週會係理比賽, 台下搶答開始, 前面3C其中2位仁兄太激動la, 做左好多好笑的動作 ( ^口^ )
Art堂泥唔切做新野T T" 放學聽講座, 有唔少人被阿Sir催眠, 包括我...
太好la! 遲d Black Eyed Peas 會來香港! 想捧佢地場~~
 |