一星期過得好快好快....
今日病左,請左假,唔番學~
一直係屋企訓
唉,好累啊!!救命啊~
雪慧,你要加油啊!
你爸爸一定會醒番~
我相信你爸爸一定可以!
今日好唔開心~
好多事~令到我唔開心~
唉.......
凍~~
3.28
雖然對我來講
無咩特別日子!
但系,
對我有半年有多無見ge
小學同學雪慧,
來講系she個生日~
系到我要同雪慧講~
happ......(閱讀全文)
今日,我去左旺角新世紀廣場睇戲!
我睇左《歲月神偷》勁好睇...
部戲少少搞笑又有少少悲傷...
之後,睇完戲就去左大眾書局買書-v-
昨日,因為5舒服-3-上左qooza,但系就無打日誌!
系度補番-.-
我無番舞蹈
其實我超級5想番
系屋企1日!
哈.補完~
 ......(閱讀全文)