施榕榕你好啦
琳琳只不過寫"姣西"姐,,,你洗唔洗告人
仆x,,,,我知,,,你上過差館你唔驚再上
你搵差人黎壓人,,你賤唔賤d呀
miss又幫你,,咩可憐呀,,,唔好話你性格唔好
你呀媽咁好人,,,,,,生左個咁黑人憎ge 女
冇陰公....