| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 2 日 星期二  |
| 2008-09-02 |
分類: 未分類 |
今日同左Carman姐,啫喱同埋周燕豬去[綠田園]
我地係天澤出發,
一開始要經過條天橋,
條天橋仲要係冇咩人,
好恐怖,
行下行下就見到啫喱前面d乾魚擺左係地下,
啫喱仲吾小心踼到,
成條魚飛左出黎,
嚇到Carman姐死下死下,
我地再行牙行牙,
又吾係幾識行,
所以就問人,
個個都話係前邊,
我地行到去天恩邨都未到,
所以就再問人,
個人話過馬路就到
我地過完馬路仲要過草,
不過我地都到左,
個度1個人都冇,
由於太熱,
所以我地就買左支雪條食,
跟住我地仲買左d草餵羊,
本來我地仲想玩埋水上單車,
不過要60蚊咁貴,
所以就費事玩,
我地就行返去頌富,
Carman姐就諗住食一粥麵,
我同啫喱就買撈麵,
點知啫喱吾小心跌左盒撈麵,
佢就講左句名言:
[e度係我最黑仔嘅地方,
e度係我冇左5蚊嘅地方,
I hate here!!!]
佢講完之後我o哂嘴-0-
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 2008-09-01 |
分類: 未分類 |
今日係開學嘅大日子,
我d同學都係咁,
冇人入冇人出,
唯一慘嘅係竟然係李文章主任做我地嘅數學老師,
我根本聽吾明佢講野,
以後都吾知點聽書-0- |
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
| 2008-08-31 |
分類: 未分類 |
今日同Mancy,詩詩同埋我細妺去遊水,
不過仲有1個EE同佢個女帶我地去,
詩詩佢話想學蛙式,
點知狂飲水,
我地玩11點幾先返屋企,
爆好玩v3v |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 2008-08-29 |
分類: 未分類 |
今日講嘅野可能會令大家覺得嘔心,
請大家原諒,
今日我經過公園見到好多人圍住1個人,
我就行過去睇下,
點知原來有個男仔吾着鞋玩,
俾d野界親,
流左爆多血,
後尾白車仲黎埋車個男仔去醫院,
好恐怖0.0 |
2008 年 8 月 28 日 星期四  |
| 2008-08-28 |
分類: 未分類 |
今日我EE黎左我屋企,
我地夜晚仲去左食M記,
玩到十點半先返屋企,
啱啱好有得睇[亮相]-0- |
|