今日反到學校見到佢傷左個下巴有的吾happy丫!! T.T
記住留cm丫!!!
今日同屋企人去左觀塘行街買左超多三!!
記住留cm丫!!
今日同姊妹去左西九行街行到5點半走人見到條傻仔係道做詠春囉!!!超kind
記住留個cm丫