| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
| 2009-07-20 |
分類: 未分類 |
上個星期冇乜點up過個blog
唔好意思丫-3-
因為掛住玩夢之音樂街-00-
玩到我唔記得左up blog
......
(快d搵人殺左我啦,,,,-3-)
其實上個星期好唔開心-.-"
因為大龜仔死左,,,T.T
佢俾人五馬分屍丫-0-
嗚...嗚...T.T
大龜仔...
你安息啦T^T
......
跟住俾細細妹屈錢-0-"
而家d細路真係不知所謂
居然屈家姐錢都有-3-"
......
又是超萌的一個星期
珩
|
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
| 2009-07-14 |
分類: 未分類 |
琴日去左黃金商場
幫廢機換ram
換左1G-3-
(有d安慰,,,,-0-)
但要$440,,,幾貴,,,-3-
咁琴日有輝哥,嘉嘉,膠樽,巧巧仲有兩位人兄佢地一齊去
膠樽同巧巧,,,呵呵
好好笑=]
嘉嘉好鐘意發光發亮
成日都要我拉開佢
哈
之後去行西九
影左貼紙相
跟住好似食錯野
想嘔
番到屋企真係嘔左-0-
......
珩
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 36 | »
|