| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
2010 年 11 月 5 日 星期五  |
| 唉 唔睇好過睇[自寫的一段文言文] |
分類: 未分類 |
今早 做自律 做之前食麵 唔小心倒左d湯係件衫到-3- 搞到係曬d mama麵d味
上堂lu 作文 我作的題目係[她是一個和藹可親的人]
寫左我同我一個fd d事 *是半真半假的
體育 個死人牛奶姐姐蝦我!!!!!!!!自律時間 行行行 交巾
見鄺生 鄺生問吾曰:[汝不穿衣,不冷?]
吾回曰:[不冷,].....鄺生好奇曰:[禁勁?]
吾偷笑地走入課室........
生物 又講植物去!!!!!!!!!!!!!啊憑忘了帶被子植物
o her mother 的........上電腦堂 開機 睇片
我地班d 啦啦隊 大精彩了*v*組隊揾左 zoe bobby 旗
決定做畫劇去luuuuuuuu
陳xx想同zoe一組 no zoe is me 的那組!!!!!!!
走之前 睇分 電腦合格喎 69 呵呵 死bobby 70幾
zoe 77分 接受唔到lo !
番學校 自律 想放書包 條匙係 lenka 到 係唔到
見門口有野玩 哈哈哈 開左門lu 放包包去>u<
一出到黎 打鐘 呵 唔洗do
物埋課 做實驗 好好玩 d水振的 哈 但人地玩左好樣
我地坃得一樣lo pp的 算 答問題 簡曬d前邊looo
唔簡我地 某人答左好多次lo 英文溝通 寫垃圾 冇理佢
寫我未寫完ge作文 哈哈
自律 行行走走 揾人傾計 打鐘 企好 組長頭訴f.3r 嘈
交巾 番課室 上堂 做數 zoe睇書 比菜頭見到
收左 -0- 菜問zoe 為甚麼
zoe冇答 但哭了 -vvvvvvvvv- 打鐘 菜頭比番本書zoe
補習堂 數學評估 唔難 ok la 做完 寫手冊 執包去 放學
去見牛奶姐姐 講癈話-3- [fkkkk]的 號碼布打錯我個名
打左[頤x欣]lo o咗 接受唔到
走人 去好世界 eat野
by:anG... |
| 發表時間:2010-11-05 07:19 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 44 | »
|