死pig house
呀NO$姐,我有咩得罪你呀!!??
佢日記
http://www.xanga.com/aryee_babe
上去話下佢呢個姣婆 XD
我係佢日記c的
"佢話我憎佢??? 佢冇撚野呀??我有話你d咩呀???痴線,,, 唔諗下你之前點對我??,,,我有冇咁樣對你>/\<"
我之前點對佢呀?又5講清楚d??明講大話!!
刊登時間︰2006-05-21 02:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]