ok開心啦
今日都ok開心啦
今日9點幾就起咗身
跟住就去咗練琴
12點15分就去咗學琴
唉.........
放復活節徦都要學琴
真係慘呀
我d同學就好啦
放假就可以去玩
可憐呀!
而......
鯊魚琪7號就生日low
唔知要唔要買禮物比佢?????
佢要咩禮物ga????
買咗點比佢呀?????
快d搵人答吓我啦!!!~~~
thank you !!!!!~~~
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | »