好野!!∼
好野!!∼...
今日...
我可以去行街街low...
哈哈哈哈...
我去左德福廣場行街街...
仲食左pizza...
哈...
好好味呀...
唉...
都冇咩野好講啦...
=﹏=
仲有呀...
之前我個喇叭(唔知有冇打錯...)就聽唔到野...
原本...
係條線鬆左呀...
嚇得我呀...
^+^
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 182 | »