補寫..
今日...
我已經唔係香港啦...
黎幾日都係行下街咁啦...
遲D先去玩...
都買左好多野架...
聽日可能更多戰利品...
好掛住大家呀...
平時既而家...
我可能已經同大家玩緊MSN啦...
嗚嗚嗚...
好掛住你地...
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 182 | »