2006-07-08
今日都無咩野好做....
起左身之後...
就同呀爸呀媽去飲茶...
跟住就行花園街....
之後番屋企練琴....
跟住咪學琴low....
而家....
咪打緊日記low....
好悶呀......
....
仲有3日就派位啦...
好驚呀..
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 182 | »