我好掛住你..我好掛住你地AR*
TODAY晏就出左去 行街,,XD=]
買左條褲/\/\* 聽日會出去 深培WITH牙貓
AND KAREN,,
遲D又會 搵你地出去BBQ* 有意者同我講丫>3<
刊登時間︰2006-07-23 11:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]