2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 哎唷唷,,多左好多路人@0@"!! |
|
小小廢話前言-0-
最近好似多左好多唔識的路人FD甲乙丙XD
在此多謝你地的到訪=V="..THX FOR SUP ME..嘻..
我都上你地的BLOG子留CM子..睇睇的..唷!
最近..唔...2個字...就係晚訓-0-"
雖然好想早訓..但係次次仲會有事而令到我唔可以早訓- -"
之前去食韓燒..琴晚就做功課-0-"..
再係咁落去..我一定爆瘡而爆死的說-0-"
..今日學校派左考試時間表..
不知不覺間..又要考試了..
次次都話要努力讀書..
但係次次都死剩把口- -"
我都發覺自己真係OK死剩把口的說-3-
都係要改改了...廢事一次又一次令自己失望..
有時冇期望過而得到的..
可能會更加開心呢-V-"
而星期六又比同學BOOK了去唱K..
大家得唔得閒哇..一齊去哇,,@0@:
好聽D就話識下D朋友仔..難翨D就做湊湊人數"ORZ
SOR呢..又講錯野= ="
最後,,家下天氣開始轉涼..
大家都小心身子..不然就會病了-0-"
|
| 2007-10-22 08:35 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 勁舞的3.2更新 |
|
小小公告 ::
日 後 小 妹 我 在 BlOg 只 會 著 重 打 重 點 ..
最近這天呢..
主要做的是- -"就是打機 !!
因為這次勁舞的更新好像是最終一板(?)
而且還有必汁明星..拉丁..BBB
等的新模式,,
所以小妹就更加注意了...
又再一次沈迷打機了-0-"!!
就說下玩後感想啦=3="
必汁明星...一個"虧"!!
20lv以下開的明星..
只要同傻佬..小傻..同埋其他舉手+movmov做到40m的人
就一定pass到=V="
不過20以上開的明星..
即係有得同星玩MOVMOV/HANDSUP的明星呢
一個....."堅"
超西利..MOVMOV我同傻佬+小傻佢地玩..
開左波都唔知有冇10秒就FAIL-0-"
但係聽傻佬講下午佢同雲兄打左一局
不過都好似輸左..BUT就想知佢地打成點..
點都好過我的XD
其他的拉丁...BBB
BBB都可以算是不錯掛..
因為小妹對B-BOY的印象都唔算太差-V-"
但始終小妹我不擅長於同步-0-"
所以對BBB興趣不大..
不過拉丁就真係...
差爆....
第1次玩就覺得好得意
不過唔使玩得多..玩到第3次已經唔玩- -"
真係OK無聊..(比情侶專家圍XD+ +)
最後呢
就係小妹家下最苦惱的野啦XD
簡衫..←!!
心目中有套衫想買...
不過唔知邊個配答好..
所以就請大大幫下手XD>3<"TH× XD*(選1-3套)
  
  
|
| 2007-10-19 09:53 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
| 回憶從前 |
|
因一些少事..所以今晚就開始回憶從前..
看了不少東西..
大家身邊的朋友...
誰的拍拖之數至多??
我身邊都有個OK西利的
拍了73次拖...今年18碎..第一次拍拖的時候是中3..
哎呀..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有壁虎哇T^T"...
現在呢就冇咁忙..
都終於可以玩番勁舞了..
沒什麼改變-0-"...但沒有退步太多-3-"
家下諗到試一樣野..
唔知有冇人會告我呢-0-"??
TIMCHAN703
00000000
冇記錯的話- -"..
但日後每個星期六都恐怖要在網吧中度過了-0-"
因為比同學脅持著..."ORZ
大家得閒就一齊JOIN下啦XD
呢幾日都過得OK開心-V-"..
多謝各位,,唔知記得今日想講廢話- -"
不知是什麼來的..
我在開始前開了個fd list..
誰知開始後..fd list還在-0-"
|
| 2007-10-14 01:02 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 好忙哇好忙哇-0-" |
|
哎唷...講下最近發生咩事先啦(好忙- -")
琴晚同左舅父仔去左買NDS..(幫同學買的-3-")
之後就諗著去食飯飯的說
不過我見大家都未肚餓..
所以我就提議不如陪我行一陣街先-3-:
因為人地都已經好耐冇去MK行街街了-3-"
本來係買CAP 帽同BELT的
不過左2個幾鐘..都係搵唔到心頭號..
已經行到9黠的說-0-"
(其實我只想去尖記買的說-0-")
就同舅父仔番去黃大仙試個一哥火鍋船啦..
其實講真...個人認為係好味過SHABUSHABU
之後就成11點先番到屋企- -
但不過10月9號..
係我一位以前好FD好FD的朋友生日的日子
但不過因為太耐冇聯絡..
感情就已經生疏...
家下就算見到大家..
佢都未必會同我打番個招呼...
所以以前雲兄講得岩..
友情OR任何野都好似一盆植物咁..
唔幫佢淋水..就會死..
..所以呢幾日..生疏左你真係唔好意思哇..
不過唔知你睇唔睇呢- -"...
希望我同所有人的情就一像一盆令令的花花..
永遠唔會死-V-...
家下溫豬先..唔係又肥佬-0-"
|
| 2007-10-10 10:20 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 2007-10-08 |
|
因為呢幾排都會比較忙..
聽日要幫人買NDS..星期6要出去參加果個咩咩千人整公仔活動XD
之後又想叫我爸爸帶我去游水..星期日就要出去試下打籃球=3="
要高D高D哇..>3<"!!!!!
同埋為左自己的成績..
我都唔可以再懶落去-3-"
我要振作..係時候真真正正讀書了..
所以可能會好耐都唔會打一次BLOG..
但我都會上來看的..
得閒會整令下佢-3-"
係喔..大家覺得家下個LOG同之前果個邊個好D哇
轉左MOUSE..左個雪雪=3="
`◆︴×愛﹏就一定要{性}麼 |!!|*- BY KI*=]
|
| 2007-10-08 10:12 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|