cursorshelp
歡 迎 來 到 我 琪 的 BlOg 子 .. 這 兒 留 下 了 我 回 憶 . . 一 定 要 留 下 cM !*喔 xDD`

2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


哎唷唷,,多左好多路人@0@"!!

小小廢話前言-0-

最近好似多左好多唔識的路人FD甲乙丙XD

在此多謝你地的到訪=V="..THX FOR SUP ME..嘻..

我都上你地的BLOG子留CM子..睇睇的..唷!

 

 

最近..唔...2個字...就係晚訓-0-"

雖然好想早訓..但係次次仲會有事而令到我唔可以早訓- -"

之前去食韓燒..琴晚就做功課-0-"..

再係咁落去..我一定爆瘡而爆死的說-0-"

..今日學校派左考試時間表..

不知不覺間..又要考試了..

次次都話要努力讀書..

但係次次都死剩把口- -"

我都發覺自己真係OK死剩把口的說-3-

都係要改改了...廢事一次又一次令自己失望..

有時冇期望過而得到的..

可能會更加開心呢-V-"

 

 

而星期六又比同學BOOK了去唱K..

大家得唔得閒哇..一齊去哇,,@0@:

好聽D就話識下D朋友仔..難翨D就做湊湊人數"ORZ

SOR呢..又講錯野= ="

 

最後,,家下天氣開始轉涼..

大家都小心身子..不然就會病了-0-"

 

2007-10-22 08:35 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


勁舞的3.2更新

小小公告 :: 

日 後 小 妹 我 在 BlOg 只 會 著 重 打 重 點 ..

 

 

 

最近這天呢..

主要做的是- -"就是打機 !!

因為這次勁舞的更新好像是最終一板(?)

而且還有必汁明星..拉丁..BBB

等的新模式,,

所以小妹就更加注意了...

又再一次沈迷打機了-0-"!!

 

 

 

就說下玩後感想啦=3="

必汁明星...一個"虧"!!

20lv以下開的明星..

只要同傻佬..小傻..同埋其他舉手+movmov做到40m的人

就一定pass到=V="

不過20以上開的明星..

即係有得同星玩MOVMOV/HANDSUP的明星呢

一個....."堅"

超西利..MOVMOV我同傻佬+小傻佢地玩..

開左波都唔知有冇10秒就FAIL-0-"

但係聽傻佬講下午佢同雲兄打左一局

不過都好似輸左..BUT就想知佢地打成點..

點都好過我的XD

其他的拉丁...BBB

BBB都可以算是不錯掛..

因為小妹對B-BOY的印象都唔算太差-V-"

但始終小妹我不擅長於同步-0-"

所以對BBB興趣不大..

不過拉丁就真係...

差爆....

第1次玩就覺得好得意

不過唔使玩得多..玩到第3次已經唔玩- -"

真係OK無聊..(比情侶專家圍XD+ +)

 

 

最後呢

就係小妹家下最苦惱的野啦XD

簡衫..←!!

心目中有套衫想買...

不過唔知邊個配答好..

所以就請大大幫下手XD>3<"TH× XD*(選1-3套)

 

 

 

2007-10-19 09:53 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


回憶從前

因一些少事..所以今晚就開始回憶從前..

看了不少東西..

大家身邊的朋友...

誰的拍拖之數至多??

我身邊都有個OK西利的

拍了73次拖...今年18碎..第一次拍拖的時候是中3..

哎呀..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

有壁虎哇T^T"...

現在呢就冇咁忙..

都終於可以玩番勁舞了..

沒什麼改變-0-"...但沒有退步太多-3-"

家下諗到試一樣野..

唔知有冇人會告我呢-0-"??

TIMCHAN703

00000000

冇記錯的話- -"..

但日後每個星期六都恐怖要在網吧中度過了-0-"

因為比同學脅持著..."ORZ

大家得閒就一齊JOIN下啦XD

呢幾日都過得OK開心-V-"..

多謝各位,,唔知記得今日想講廢話- -"

不知是什麼來的..

我在開始前開了個fd list..

誰知開始後..fd list還在-0-"

 

2007-10-14 01:02 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


好忙哇好忙哇-0-"

哎唷...講下最近發生咩事先啦(好忙- -")

琴晚同左舅父仔去左買NDS..(幫同學買的-3-")

之後就諗著去食飯飯的說

不過我見大家都未肚餓..

所以我就提議不如陪我行一陣街先-3-:

因為人地都已經好耐冇去MK行街街了-3-"

本來係買CAP 帽同BELT的

不過左2個幾鐘..都係搵唔到心頭號..

已經行到9黠的說-0-"

(其實我只想去尖記買的說-0-")

就同舅父仔番去黃大仙試個一哥火鍋船啦..

其實講真...個人認為係好味過SHABUSHABU

之後就成11點先番到屋企- -

 

 

但不過10月9號..

係我一位以前好FD好FD的朋友生日的日子

但不過因為太耐冇聯絡..

感情就已經生疏...

家下就算見到大家..

佢都未必會同我打番個招呼...

所以以前雲兄講得岩..

友情OR任何野都好似一盆植物咁..

唔幫佢淋水..就會死..

..所以呢幾日..生疏左你真係唔好意思哇..

不過唔知你睇唔睇呢- -"...

希望我同所有人的情就一像一盆令令的花花..

永遠唔會死-V-...

家下溫豬先..唔係又肥佬-0-"

 

2007-10-10 10:20 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2007-10-08

因為呢幾排都會比較忙..

聽日要幫人買NDS..星期6要出去參加果個咩咩千人整公仔活動XD

之後又想叫我爸爸帶我去游水..星期日就要出去試下打籃球=3="

要高D高D哇..>3<"!!!!!

同埋為左自己的成績..

我都唔可以再懶落去-3-"

我要振作..係時候真真正正讀書了..

所以可能會好耐都唔會打一次BLOG..

但我都會上來看的..

得閒會整令下佢-3-"

係喔..大家覺得家下個LOG同之前果個邊個好D哇

轉左MOUSE..左個雪雪=3="

 

`◆︴×愛﹏就一定要{性}麼 |!!|*- BY KI*=]

 

2007-10-08 10:12 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


angellai1234
暱稱: `◆︴×Dream 琪子*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 387
今日人氣: 0
累積人氣: 4445
最新文章
LAsT 一篇Bl0G*
就黎考試了
唱K的一日@@"
比人捉到正-0- !!
100問@@"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
ღ*..KAI棋哥XG
ღ*..秋田兄的XG
同學的XG@@"
狐狸先生幾多點哇??
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed