今日晏晝番左學校,,
幾呀個3a男仔響到打波踢波..
撞到小強sir,,佢話我maths合格..
星一就知分數luu..
同chicken鬥低分吧.. @v@
我輸左請你飲朱奶=]
贏左要請我飲蘋果綠茶xDD
{ 1於甘話- -v }
甘多年,,
我識彈ge歌最難ge就系土耳其進行曲- -
[好5好意思!?..]
5想彈黎彈去都系果幾首-,-!!
今次呢首夢中的婚禮戀算彈熟1半na...
鋼琴0lv..
算系甘..- -!!!??
琴日派左兩份卷``
我EPA考得好好哇-v-''40/50
中文合格了算系甘na-v-24/36
5洗講都知我今次地理肥佬luu...
好多5識做T^T
同你1齊 幾時都甘開心xDD
頭痛痛&眼紅紅~-~
發生咩事!?-/\-
|