QOOZA FORUM LOGIN PHOTO
 

暱稱: -   `,Siupak-♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區

"永遠朋友=]"
 

練琴``

 
2007 年 10 月 27 日  星期六

今日晏晝番左學校,,

幾呀個3a男仔響到打波踢波..

撞到小強sir,,佢話我maths合格..

星一就知分數luu..

同chicken鬥低分吧.. @v@

我輸左請你飲朱奶=]

贏左要請我飲蘋果綠茶xDD

  { 1於甘話- -v }

甘多年,,

我識彈ge歌最難ge就系土耳其進行曲- -

[好5好意思!?..]

5想彈黎彈去都系果幾首-,-!!

今次呢首夢中的婚禮戀算彈熟1半na...

鋼琴0lv..

算系甘..- -!!!??

琴日派左兩份卷``

我EPA考得好好哇-v-''40/50

中文合格了算系甘na-v-24/36

5洗講都知我今次地理肥佬luu...

好多5識做T^T

同你1齊 幾時都甘開心xDD

頭痛痛&眼紅紅~-~

發生咩事!?-/\-

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 160 | »

最近三個月尚無任何留言
MORE...