F.2ge暑假要完laa..T^T
總結,,真系h0h0玩,,
好多難忘、有趣事..
同我出過去ge人都知,,
我發生左幾禁多ge糗事..- -"
話明最後1日..緊系我最勤力1日na!!
唉...本身都5諗著做個語文同book review,,
成個下晝都系打機,,
到左成完飯..無得打..=-=
做咩好?...做功課lo............
語文寫作果到,,
我半個鐘作哂4篇文 -__-"
全部都系吹水..哈xDD
還掂d人都系睇字5睇內容na-v-
做哂=]做哂=]做哂=]做哂=]
做哂=]做哂=]做哂=]做哂=]
呵呵xDD...
新學期又要開始luu..
今日2A同學聽日3A見na!!..
|