終於有得去睇史力加3 laa!!!!
由上映前經已等laa-33-
今朝同屋k人去葵芳睇早場,,
waa"!!超正的說=]
果d超低能勁搞笑,,
haa=]
5透露了-\/-
笑到我變左白痴-.-''
睇完戲同屋k人告別,,
原本番學校練歌..
但番到去實際上..5系練-.-
淨系排位,,上落之類綵排ge野,,
呃.....
原1:20~5:00,,
到最後2點半都未到就放人luu~.~
真系丫.......-33-
聽日就真系練歌laa=]
oh..點算好.......
lam怡提早於下星一搬屋T.T
萬分5想..-/\-
硬系覺得..當佢搬左之後..
系會有D野5同左,,
但又講5出系乜-/\-"..
矛盾ING...
5好再打比我T.T
我不知怎去面對你..
|