咁多日無打日記...
尼幾日發生唔多野..
我都為佐佢喊同笑..
今日朝早..
又有人比卡我..
美術堂..
我同堯南一齊玩...^^
我好開心呀^^
因為有一件野^^
英文同地理都要測驗..
無奈..唔識...
lunch time...
無野做...
I.S堂..
我一路抄筆記
之後我見到荔枝啲字..
於是我同佢講:
[姐夫..你啲字真係靚!]
佢話:[多謝!]
我SAY:[你認係姐夫??]
佢就問我:[who係你家姐??]
我就話la:[彭慧敏!]
佢知道就話:[咁唔係la..]
我listen到好無奈....
放學個陣..
我去佐buy..
christmas 卡...
好開心呀..