你已經留左響度 秒啦;D

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
angelstar_
暱稱: `★炮妹__*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (10)
站內搜尋
最新文章
2/4/10
1/4/10
31/3/10
29/3/10
19/1/10
..
2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


17/2/10 分類: 未分類

好耐無打-_-

今年情人節同初一撞左..

要拜年.

無得同白癡仔一齊過:(

今日第10日啦.=D

希望38年後可以一齊過:)

****************************************************

今日八度!

新界仲要低兩三度..

凍到乜甘-_-!

結冰啦我-.-

help:S

發表時間:2010-02-17 03:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


25/1/10 分類: 未分類

今曰冇時間打啦-_-

又見到yes d model--'

今曰見到小蕉lol

隻眼大到嚇親我-V-

相--'

發表時間:2010-01-25 11:15 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


24/1/10 分類: 未分類

好耐冇打啦:(

今次e篇應該會長d..:D

首先感激k君&c欣星期五晚陪我到mk暴飲暴食lol

超吾開心喪食野系會好好多.

星5派左中史同english.

成績差到貼地.

下年1定入吾到精英同拔尖.

收到中史完全呆左.

有3,4part交左白卷

完全吾識.

我好想溫書嫁.

但堅系吾入腦.

唉-_-

算啦.

我禁蠢讀黎刀冇用.

放棄.

********************************************************************************

喺mk見到yes個model phoebe lol

佢真人..

點講呢.

矮我2個頭-_-

d頭髮勁長.

戴銀灰色大眼c0n(佢着住校服--')

勁.

***********************************************************************************

星5夜晚11點幾又冇啦啦勁灰.

爛左去許留山喪食甜品

佢其實收緊工..

跟住畀佢怒啤xdxd

佢仲要話:

[慢慢食啦]

跟住我話:

[好呀!]

xdxd

*************************************************************************************

講d關於我既野啦.

星4電左負離子.

但星5返學1定要扎辮--'

好驚曲返- -

畀d相你睇lol

半條辮.

半條辮.

 

**************************************************************************************************************

琴晚去食自助餐.

喪食ice-cream勁正 *-)

放左粒m&m響杯水入面-V-

***********************************************************************************************************************

我呀爸就返--'

閃人先.

88._./

 

發表時間:2010-01-24 01:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 20 日  星期三   酷熱


20/1/10 呆滯 分類: 未分類

今天是數學.

考得超差-_-

大概僅僅合格;(

感覺最近好像放棄讀書了.

沒有動力温書.

這樣下去..

不行吧.

************************吾乃分隔線**********************

今曰還有英文口試.

類似group discussion.

忍笑忍得好辛苦-V-

有成4mins.

又冇野講..

其實響度廢up;

不停"what do u think"

跟住又"what do u think"

再"what do u think"

想點-_-

笑死我

************************吾乃分隔線**********************

有1點近來的生活照.

**************************************************************************

盈&chick

chantel死彿婆:@成look彿咁.

kaiyi 你賣可樂廣告.?!

尋犬..@@"

有線電視lol!

影到l0go既:D

 

發表時間:2010-01-20 04:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


19/1/10 分類: 未分類

對不起很久沒打了.

最近都沒甚麼特別.

考試了.

還有2天才結束;(

我這次考試.

放棄了.

讀不來.

很想讀但不入腦.

沒辦法.

好像笨了-_-

不會吧- -

明天是數學.

盡力啦.

大家也要加加油^3^

 

 

 

發表時間:2010-01-19 05:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 1339