| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 17 日 星期三  |
| 17/2/10 |
分類: 未分類 |
好耐無打-_-
今年情人節同初一撞左..
要拜年.
無得同白癡仔一齊過:(
今日第10日啦.=D
希望38年後可以一齊過:)
****************************************************
今日八度!
新界仲要低兩三度..
凍到乜甘-_-!
結冰啦我-.-
help:S
|
| 發表時間:2010-02-17 03:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 25/1/10 |
分類: 未分類 |
今曰冇時間打啦-_-
又見到yes d model--'
今曰見到小蕉lol
隻眼大到嚇親我-V-
相--'
 |
| 發表時間:2010-01-25 11:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 24/1/10 |
分類: 未分類 |
好耐冇打啦:(
今次e篇應該會長d..:D
首先感激k君&c欣星期五晚陪我到mk暴飲暴食lol
超吾開心喪食野系會好好多.
星5派左中史同english.
成績差到貼地.
下年1定入吾到精英同拔尖.
收到中史完全呆左.
有3,4part交左白卷
完全吾識.
我好想溫書嫁.
但堅系吾入腦.
唉-_-
算啦.
我禁蠢讀黎刀冇用.
放棄.
********************************************************************************
喺mk見到yes個model phoebe lol
佢真人..
點講呢.
矮我2個頭-_-
d頭髮勁長.
戴銀灰色大眼c0n(佢着住校服--')
勁.
***********************************************************************************
星5夜晚11點幾又冇啦啦勁灰.
爛左去許留山喪食甜品
佢其實收緊工..
跟住畀佢怒啤xdxd
佢仲要話:
[慢慢食啦]
跟住我話:
[好呀!]
xdxd
*************************************************************************************
講d關於我既野啦.
星4電左負離子.
但星5返學1定要扎辮--'
好驚曲返- -
畀d相你睇lol

半條辮.

半條辮.

**************************************************************************************************************
琴晚去食自助餐.
喪食ice-cream勁正 *-)
放左粒m&m響杯水入面-V-

***********************************************************************************************************************
我呀爸就返--'
閃人先.
88._./
|
| 發表時間:2010-01-24 01:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
20/1/10  |
分類: 未分類 |
今天是數學.
考得超差-_-
大概僅僅合格;(
感覺最近好像放棄讀書了.
沒有動力温書.
這樣下去..
不行吧.

************************吾乃分隔線**********************
今曰還有英文口試.
類似group discussion.
忍笑忍得好辛苦-V-
有成4mins.
又冇野講..
其實響度廢up;
不停"what do u think"
跟住又"what do u think"
再"what do u think"
想點-_-
笑死我
************************吾乃分隔線**********************
有1點近來的生活照.
**************************************************************************
盈&chick

chantel死彿婆:@成look彿咁.

kaiyi 你賣可樂廣告.?!

尋犬..@@"

有線電視lol!

影到l0go既:D

|
| 發表時間:2010-01-20 04:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 19/1/10 |
分類: 未分類 |
對不起很久沒打了.
最近都沒甚麼特別.
考試了.
還有2天才結束;(
我這次考試.
放棄了.
讀不來.
很想讀但不入腦.
沒辦法.
好像笨了-_-
不會吧- -
明天是數學.
盡力啦.
大家也要加加油^3^
|
| 發表時間:2010-01-19 05:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|