呢排都唔知醒起身返工~日日都搭的士>"<
再係咁就冇哂錢啦>"<
返埋聽日就開始放假~放4日半~yeah^o^
星期日就北上啦~老公~如果你放25號就好啦~可以一齊上~幾開心~
蚊蚊下星期3就走啦~我地決定左星期2晚去唱k唱通宵~
蚊蚊~我儲夠錢既話~就去搵你啦~
琴日出左部電話Tianyu S665~專用黎返大陸~
唔知呢部~好過唔見自己部機~呢部又唔係好貴~唔見左都冇咁心痛~
12月12日d相~
http://www.sendspace.com/file/rmrfcy
http://www.sendspace.com/file/dzbn4q 分類: 未分類 |