今日係日文班(1) 的最後一堂~又要再等第2個課程開始
今日上堂有open book test= ="我拎左92分呀@@
叫我寫日文我係冇問題架>"<但係要我講就差d啦= ="
加上自己有冇咩記性喎>"<要我記住d讀音= ="
我會死架>"<
今日去左睇狗咬狗@@都冇想像中咁好睇>~<
但李燦森真係好型>"<
今日照鏡個陣= ="覺得自己肥左好多= ="
老公話我好似個大肚婆/ . \ 咁即係話我有肚腩啦>"<
好@@我要開始減肥先得
今日有好多野做呀>"<
終於都整好哂展覽會d辦單啦>"<連d新辦既辦單都整好埋= ="
下個星期又要開會= ="
放左工入左大埔食飯>~<入到去又焗又熱>"<熱鬼死我啦
去到都冇咩食過野= ="樣樣都唔食得= ="
聽日又要返學啦>"<放左學要去睇"狗咬狗"
今日出左深水埗搵料= ="好熱呀~
不過最後都搵到= ="
今日六合彩有6800萬@@我一定會買啦~
今日又加班啦~加到差唔多8點呀>"<好累呀
聽晚要入大埔食飯~~
唔知做咩~呢排好似瞓極都瞓唔夠咁= =
今日又要開會= ="仲要開左成4個鍾= ="
悶死我啦= ="次次都係開到好似鬧交咁= ="
今日又開ot= ="做到7點先走= ="
到6點個陣...我都唔知幾想走>"<
今日好早起左身去返工= ="好眼瞓>"<
返到去又開始係到出展覽會既辦單- -"咁就整左成日= ="
以家返工好似冇咩野做= ="做埋d無聊野咁就一日>"<
日日如事>"<好悶= ="我要搵d野做下先得= ="