Edit -> Look & feel -> Website Stats
§愛永恆§詩 I 粒 U
§我愛你§呢三個字係我對你既諾言•••諾言係永遠呀!!!係唔可以背叛呀!!!
angelszesze2
暱稱: §愛永恆§詩
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-02-03
2008-03-12
2008-03-10
2008-03-09
2008-03-07
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 983
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


2008-03-09 分類: 未分類

                                                  3月9日

              今日我9:30am就訓醒•差d唔記得今日要補習tim•之後洗完臉

              就拿拿淋死落樓•好彩間補習社係我屋企樓下•我就琴琴青run

              我去到點知未夠鍾•真係俾我老媽激死•之後miss黎到就同佢

              講•我星期五要quiz maths•佢就狂迫我做maths•之後做錯

              左•俾佢洗到反光•佢仲要遲放我走•我12:30約左人呀!!!最後

              我12:15先走得•事關今日有人車我去西貢遊車河同玩•好好玩

              呀!!!我今日依左好多好好味既野•比如清蒸鮑魚•大青班•豉椒炒

              聖子•酥炸生蠔...等等!!!返黎既時候...已經5:00pm!!!不過唔緊要

              咁好味...kaka...從今開始...又要減肥啦 !!!

         

 

發表時間:2008-03-09 06:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


2008-03-07 分類: 未分類

                                                            3月7日

                 講番琴日d野先啦•琴日我放學前個肚痛到痴線•都唔知佢

                 做咩呀!!!咁我由午飯後個堂•痛到放學•之後我放學同蔡

                 蔡搭車•架車超熱•但唔知點解•我竟然無啦啦流泠汗•我

                 問蔡蔡泠唔泠•但佢話好熱•想除埋件校褸•但我好泠•咁

                 同佢講之後•佢話我可能感冒啦!!!咁我琴日一返到屋企就痴

                 左咁•狂做功課•之後就5點幾訓教教•訓到8點幾就醒左•

                 之後無啦啦又訓左•訓到10點4就醒左撿上堂d野•跟住我

                 撿到10點5又訓到第二朝•但我冇食晚餐•好彩我晨早就

                 沖左涼•如果唔係就好唔舒服!!!跟住第二朝就好左好多啦!!!

                 冇咩事啦!!!跟住今日都唔錯呀!!!但差不多半班帶錯書•徐徐

                 發脾四•狂鬧人•我係其中一個壞學生>.<•haha•徐徐狂

                 講出到黎社會•咩都要靠學歷•好心你地讀好d書啦!!!•誠日

                 都唔(dad)唔叫•唉•我幾乎想訓教教•好唔想聽佢講野呀!!!

                 我今日好唔容易先過到一日呀!!!之後返黎•媽媽叫我同哥哥換33

                 去街打邊爐•諗住去街打•點知係去我哥哥個舊同學•屋企打邊爐

                 好好味哦!之後我地10點30先開始返屋企•慢慢行返去直到依家•kaka

                 今日過得超快※

 

  

發表時間:2008-03-08 12:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

                                          3月5日

            今日係學校玩誠實與大膽•最衰奶媽•叫肥Ben講:「呀sir•

            你好靚仔呀!!!』•跟住呀sir行埋黎捉左佢出去•呀sir仲叫我

            地幾寫低個名•一個禮拜要放學留堂•好慘呀!!!劉樺超唔開

            心呀!!!佢勁想喊•但佢好堅強•最後都冇喊過•我就更加唔

            屎講•我都味怕過•扣操行分•咪扣囉•咁快又到下學期•

            又有70分操行俾佢慢慢扣•但 劉樺係一個模範生黎呀!!!•

            佢唔想留堂•聽日又要留堂•4:30p.m放•唯有忍多4日...

發表時間:2008-03-05 08:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]