3月7日
講番琴日d野先啦•琴日我放學前個肚痛到痴線•都唔知佢
做咩呀!!!咁我由午飯後個堂•痛到放學•之後我放學同蔡
蔡搭車•架車超熱•但唔知點解•我竟然無啦啦流泠汗•我
問蔡蔡泠唔泠•但佢話好熱•想除埋件校褸•但我好泠•咁
同佢講之後•佢話我可能感冒啦!!!咁我琴日一返到屋企就痴
左咁•狂做功課•之後就5點幾訓教教•訓到8點幾就醒左•
之後無啦啦又訓左•訓到10點4就醒左撿上堂d野•跟住我
撿到10點5又訓到第二朝•但我冇食晚餐•好彩我晨早就
沖左涼•如果唔係就好唔舒服!!!跟住第二朝就好左好多啦!!!
冇咩事啦!!!跟住今日都唔錯呀!!!但差不多半班帶錯書•徐徐
發脾四•狂鬧人•我係其中一個壞學生>.<•haha•徐徐狂
講出到黎社會•咩都要靠學歷•好心你地讀好d書啦!!!•誠日
都唔(dad)唔叫•唉•我幾乎想訓教教•好唔想聽佢講野呀!!!
我今日好唔容易先過到一日呀!!!之後返黎•媽媽叫我同哥哥換33
去街打邊爐•諗住去街打•點知係去我哥哥個舊同學•屋企打邊爐
好好味哦!之後我地10點30先開始返屋企•慢慢行返去直到依家•kaka
今日過得超快※

