| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
| Mon...除夕 |
分類: 未分類 |
今日起身果時
mummy落咗街睇醫生
daddy就番咗黎
今日mummy仲係好唔舒服
佢睇完中醫再睇埋西醫
但係都好似仲係咁
佢話成日都好攰
所以今晚個自助餐佢都冇去到
不過佢去唔去都冇咩所謂
因為果度d野唔係咁好食
番到屋企同mummy一齊倒數
咁就過咗一年la∼∼
回望番呢一年
有得亦有失
今年經歷咗CE
CE真係我一個覺得算係幾失敗既一件事
真係對自己好失望
呢個就只怪自己未出盡全力去讀書
唉∼∼
不過今年好開心既就係
考完會考果時同winky&欣寧去咗台灣玩
果8日真係好好好開心
因為我係果8日
知道咩叫冇憂冇慮
如果我可以一世有咁既生活就好la∼∼
我唔需要有好多錢
夠我冇憂冇慮咁過生活就ok la∼∼
不過過咗一排
我先知道我係一個十分依賴mummy既一個人
所以我決定要係08年年頭改咗呢個壞習慣
因為出年去USA就要自己照顧自己
冇人可以比我再依賴la∼∼
新一年新希望
加油吧!!!!!!!!!!!!!
|
|