今日我地懷著興奮既心情向CAMP出發LU~~
我地首先就搭車,然之後就去o個個馬料水到搭船!P.S: 係個碼頭真係激鬼氣囉!我地組有人走出去,要我地叫佢返來!
落o左船之後,我、欣欣同埋Da Da都諗著唔使行添!點知要行成半粒鐘先到~~o哂嘴~~
好鬼累啊!都唔想行啦!又要落去個咩鬼籃球場!個籃球場都發哂毛啦~~都唔知點解D男仔重係度玩~~
加上我又病鬼o左~~囉命咩~~跟住,我地就自己分組返房Take A Rest啦!
好野,可以同欣欣、Da Da、官官、Joey一間房~~keke! P.S: 但係我地隔離房,就係「淫天意」啦!
我地一入到去,真係好驚訝!點解香港會有一個咁既營地嫁!D設施好簡陋嫁~~
跟住我地就映相,因為返到去可以俾阿媽睇下我...............
當中,重有D細節,我唔talk啦!
其中我想同你地分享下D野食~~
你地未食過!真係「好好食」嫁!
去到夜晚,我重以為佢地會俾我地早D休息,點知D games玩極都玩唔哂..................
玩到咁上下我D聲已經冇哂LU~ >w<
都個乜鬼生命線既遊戲,真係刺激加上緊張囉!!
我地睇唔到野,只係靠感覺同阿朱把聲~~
我重記得我行行下,因為官官係我後面,所以我有責任同佢講我感覺到有D咩!
P.S: 有時,我地會合力將阻住我D石踢落山嫁!至於,我有冇整到人,真係唔清楚啊!
我地好累啊!縱使個時已經係11點幾~~相信我地個組D人已經係十分之肚餓LU~~皆因我地冇食野啊!
然之後,我就要做女獨行者,好恐怖啊!一個人係夜晚12點幾走落山~~哈哈,我係第一個女仔啊行落去啊!
一路落,我都冇開電筒,但係都略略見到個黑影係墳墓對面,嚇到我連阿媽都唔認得,所以一路跑跑............
個時好驚行到D牛屎,好彩冇姐!差唔多到終點啦!我睇到好光好光~~
原來係彭逸朗同歐陽浩南開住佢地個電筒照住我~~至於個黑影就係白Mic...........
有得食紅豆沙,好好味啊!然之後,我地就乖乖咁行返去啦!
因為係1點幾,所以我會打落聽日個度..................留意~~
|