| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
| 2007-12-31 |
分類: 未分類 |
今日係2007年ge最後一日....
大家諗住點過呢....??
-----------------------------------------------------------------------
呢排日日都聽歌同聽歌......
聽咩??好多好好聽ge歌.....^^
我一直都在(好好聽... ><")
http://youtube.com/watch?v=jwE7RJM49mU&feature=related
遥望着你背影
有孤单太苍白
我多么想陪着你
走过人山人海
#当天空变灰白
你的忧伤澎湃
我多么想走进你紧锁的心海
*我一直都在你身后等待
等你有一天回过头看我
我的笑送给你希望你快乐
你的难过都给我
关于你的一切我都好好收藏着
我一直都在你身后等待
等你有一天能感觉到我
就算我在你世界
渺小像一颗尘埃
我也会给你我所有的光和热
Repeat #
我鼓起勇气呐喊
你要听得见
我不许你再孤单
要你拥抱我给的温暖
Repeat *
|
| 發表時間:2007-12-31 04:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| 2007-12-14 |
分類: 未分類 |
英文................ 麻麻地................ 冇溫過.................. 勉勉強強都算係識ge...... 考左一個星期試..... 好累呀...... 又係時候襯著周末抖一抖la..... |
| 發表時間:2007-12-15 01:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| 2007-12-13 |
分類: 未分類 |
今日考o既係中文卷二 考得都ookk..... 9:30就放學la..... 之後被人放飛機 - -" (衰人羅ning!!我記著你!! ) |
| 發表時間:2007-12-15 01:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|