| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 8 月 4 日 星期一  |
| 2008-08-04 |
分類: 未分類 |
唔知點解,
呢排都好唔開心...
大概...
係因為佢卦...
我而家真係唔知自己想點哇~
好似仲鐘意佢,又好似唔係=.=''
有冇人教下我點做?
好想揾人傾計... >.<
|
| 發表時間:2008-08-04 05:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 2 日 星期六  |
| 2008-08-02 |
分類: 未分類 |
1/8/2008 =========================大概========================== 今日係動漫節第一日~~ 打算同呀妹行下,所以10:00就起身^^ 點知個"須妹"約左個fd,佢個fd又要交野俾人, 所以我一個人去左先, 去到灣仔打俾佢,佢話係北角, 叫我買左飛先, 點知等左超耐都未到- -'' 第二次打俾佢,佢話係油塘- -+ 我被騙了~~ T^......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-08-02 08:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 27 日 星期日  |
| 2008-07-27 |
分類: 未分類 |
呢排ma... 進行一個秘密計劃 XDD" 可能都會好少打blog了... 希望大家可以體諒^^ 本來我對呢個計劃都冇咩希望, 但係今日路過一個blog blog主打ge野令我好感動^^ 真係冇諗過"愛"ge威力可以令一個惡魔有拔掉頭上兩角ge勇氣... 終於諗通左la~ 惡魔可以有拔掉頭上兩角ge勇氣,我都可以有為愛改變自己ge能力 即使佢唔再對我有感覺........
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-07-27 07:20 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
| Birthday |
分類: 未分類 |
happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to angel, happy birthday to me. 生日快樂~~ |
| 發表時間:2008-07-24 11:01 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| 2008-07-23 |
分類: 未分類 |
很耐沒打過blog了... 沒法la... 因為最近公公因哮喘和發燒入左醫院 大家都好擔心 我都變得沒心情打blog 最近好轉了~ 老媽同婆婆都放鬆左^^ ------------------------------------------------------------------------------------- 呢排都好熱呀 =3=" 想跟呀妹去秀x坪跳舞呀... |
| 發表時間:2008-07-23 10:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 34 | »
|