| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
| 悶死了 |
分類: 未分類 |
今日無所事事
去左表姐到補習
之後返補習社補下
冇咩野做,,,,,,,,,,
悶死人了
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 麻雀=)...XD |
分類: 未分類 |
今日朝早返學校..
最後一堂既英文班...
開心到想放煙花(喂!
之後去左同細表姐,,姨媽一齊飲茶
飲左好多錢走
細表姐先去姨媽屋企反..
偶要煮完野食先去得
返到觀塘就同Cherry一齊去我屋企煮野食
幸好,,味道還可以,,但係賣相就5多好呢T^T
煮完之後,,
Cherry就返左屋企..
偶去左姨媽屋企呢.
偶玩啤派,,輸左好多
之後玩麻雀..
偶可是第一次玩呢..
但係都多win左$300幾..
開心到爆呢
最後一局仲要係自摸八番...((笑 |
2009 年 5 月 29 日 星期五  |
| 動畫=) |
分類: 未分類 |
今日睇左好多動畫...
冇溫書((謎:你仲講得出- -
Pandora Hearts..鴉..萌殺了偶
艾麗絲...果然萌殺..
奧茲...你太好人了- -""
K-ON!,,
梓喵太萌了..友人說梓喵搶了MIO既風頭
偶都有少少同意...
不過梓喵同MIO,,偶都很喜歡呢..
偶覺得梓喵有點傲嬌而且性格認真呢..XD
梓喵!!你令偶猶豫了,,,你令偶想學電結他了
所以偶唸住暑假學bass..遲D學電結他呢...XD(((其實偶很窮的說
K-ON! 既op都改了..有梓喵的..XD

↑果然好萌...
p.s.小梓的結他在日本以天價的價錢,,有得買

↑梓喵...萌啊萌啊~啾 |
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
| 放假<< |
分類: 未分類 |
今日,,都冇咩野做- -
偶本來唸住溫書..
但結果冇溫到........
考試到了...
但係偶完全不在狀態..
今次要考成23份卷..
5知點溫好T^T
順便一提,,
偶的表姐在美國回來了,,並沒有豬流感的((大誤
並且偶會同Cherry同CHC在星期日去補習呢..XD
偶也找了一首歌((D-Gray Man
彈這一首歌的人超神的,,O''
|
2009 年 5 月 26 日 星期二  |
| 牙.................. |
分類: 未分類 |
今日放左學之後....
偶去左樂華睇牙科><..
去到牙科診所,洗牙同''脫''牙,,,,
點知偶蛀牙了....要補牙- -'''
不過好在係蛀左一隻咁多...((唉
好痛,,,,拔出牙果一刻,,,
即便有麻醉藥都好痛.....
仲有見到爆多血.....
不過好在5洗打針落D牙肉到...
只用了麻醉藥膏..XD
FWK,,你竟然昆偶,,,話係用打針,,
嚇Q死偶了
總共用左成$800...窮了
夜晚返去,,,家長晚會...
爆無聊...聽MT同Mrs.Lee分享....
超悶的........想訓了- - |
|