今日系PaReNtS'DaY
MUM返左學校拿成績表*
原來我系全班第三名
平均分系79.1
最好成績系*英文寫作,中文,中文寫作,宗教 *
呢D系 全班名次:1/40 !
最差系 MATHS(全班名次:18/40)...不過都系意料之內!
算啦!講番晏晝d野啦!
晏晝同MUM去左匯景剪頭髮*
KEKE...我電左負離子直髮..
12:30坐到5:30pm!
新髮形NOW!
雖然始終都系唔夠人地果d咁直...
但系我都好滿足架啦!  
我唔期望你地會對我既髮形有認同,
反正都沒人理我的死活吧! 
是嗎?
By Angie
|