-          笨  Nu0``
angus021008
暱稱: AnGus
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
新年``
`派卷..
2011-01-02
2010-12-25
2010-12-18
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 1738
今日人氣: 0
累積人氣: 6128
2010 年 5 月 21 日  星期五   晴天


2010-05-21 愉快 分類: 未分類

    琴 日 星 期 4 放 學 班 會  ``  

    比 個 肥 MAN 迫 整 野 食`菠蘿腸仔

    放 學 同 思 宗 `豪 番 屋 企`

    雖 然 牙 媽 幫 我 整 熟 左 D 野 `` 不 過 吉 都 吉 成 我-__________-

    5點幾 先 番 到 去 打 左 陣 波 先 上 去`` 佢 地 就 系 到 玩 緊 遊 戲 ``
 

    跟 住 就 食 野``估 吾 到 銘 D 野 邊 樹 葉 有 人 肯 食 囉-_____________-


   好 彩 我 D 野 食 都 比 人 清 哂-V-

    跟 住 玩 扑 傻 瓜 `` 系你 地 迫我架

  呢 個 似 扑 敵  人 多 D 囉``玩 左 陣 又 落 去 打 波-.-

 班 完 7點 半 完 `` 系 學 校 打 波 打 到 9點幾-,-```

真 系 替 ANNIE 辛 苦 ~_~ 自 己 拍 片 拍 到10點 甘 恐 暴

跟 住 去 7 仔 買 野 飲 `` 源`巧`熙 就 番 逸 東`跟 住 我 都 自 己 番 屋 企LU~
 



2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


貝澳~ 愉快 分類: 未分類

   今 日 , 今 日 去 貝 澳``
  
   有 豪`源`少惠`璦`周`簡`林巧`joanne`翠`怡`傑`熙`激情`妍`鏗j`劉毅```



                 11 點 半 到 搭 車 去 逸 東 買 BBQ D 野 食 同 買 左 個 沙 灘 波 ```




             等 車 戈 陣 `` 成 班 友 坐  系 到 鋤dee` 等 到 1 點 幾 先 有 車````

             東 涌  呢 邊 好 好 天 ```架 車 上 到 山 戈 陣`` 勁 大霧 `  能 見 到 極 低-_______-  仲 以 為 貝 澳 個 天 氣 好 差`

            不 過 去 到 又 幾 好 天-__-`   燒 完 野 落 去 玩 水`` 買 左 枝 水 搶` 好 能 貴 囉-__-3x蚊

            跟 住 成 班 (女 仔~有 家 熙) + 李 傑

           推 沙 落 我 到 囉t0t  `` 仲 要 加 埋 3點野-.-18禁 落 我 身 上 t0t``

          林 巧 戈 d 早 走```  我 地 玩 完 水 `` 班 男 仔 去 打 籃 球 ` 5蚊1定2小時A_A
 

   玩 到 6點 幾 7 點 先 走``飛 的 


        個 司  機 傾 電 話 渣 車``又 好 快 囉-3-   超 驚 炒車-,-

         本 身 仲 以 為 李 傑 同 家 熙 同 班 女 仔 食 完 飯 先 番-,- 

        跟 住 我 番 到 東 涌->市政大樓->屋企->沖涼->食飯  ` 佢 地先 岩 岩 番 到`` 等車等好耐-_-

END=D``
 



2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


生日XD 愉快 分類: 未分類

     今 日 超 開 心XD

     今 日 系 我 甘 多 年 黎 最 開 心 既 生 日!!!!!!=D

              收 到 2隻熊仔^^  又 有 人 同 我 慶 祝 =D

             放 左 買 左 2個 蛋糕  1齊 食^^

      多 謝 牙 女(少惠&Kathy)~璦~蚊~希~源仔~小喻~簡~豪~威~巧怡~思宗~巴馬~銘~家熙~發哥~杜杜~劉毅~GEM~Annie~
紅~殷晴~周~靜文姐姐0,0~卓景~李傑~細欣~  大欣~索琳~傻仔禮~劉炳~卿~鏗j~惠英~妍~彤~鍾~金寶~培~婷~栩澄~晴   如果冇提!敬請原諒=D 太多可能吾記得



        



2010 年 5 月 1 日  星期六   晴天


2010-05-01 分類: 未分類

     今 朝 9點幾 去 到 睇 葉 問 , 有 源豪 林巧 小喻 顏料 GEM 銘

     超正囉-_-打7個拳王``

     跟住去咩市政大樓打羽毛球``

     打左2粒鍾``
 

     去M記食野``


跟 住 去 富 東 羽 毛 球場 打 羽  毛 球-_-


 跟 住 又 去 左 東 埔 樓  下 個 紅 場 打 排 球``玩啤牌```

跟 住 又 玩 人 電 話 A___A 

問 家 熙 貴 姓, 姓鄭

跟住話 鄭小姐你好=D

都 吾 知 點 解 呢 排 打 排 球 都 生 風 癩囉T_T```

玩 到 6點幾走````
 



2010 年 4 月 18 日  星期日   陰晴不定


2010-04-18 分類: 未分類

         今 日 本 身 約 左 禮`金`希`蚊`點`映`李思晴`   去 OP

        8點系MTR等...等佢地班女仔又等到9點
 
     去 到 金 鍾 佢  地 又 搞 好 多 野

     11點幾  先 入 到 去```

     一 開 始 同 學 禮 睇 色翼

    都 吾 知 堅 定 流..佢 話 系 假既-,- 我 睇 下 見 佢 冇 反 應 又 塊 皮 好 似 膠-____________-"

  跟 住 成 班 人 就 玩 機 動 遊 戲 `````

   我 玩 左 滑 浪 飛 船 ` 戈架搖搖下既船`過 山 車`犘 天 輪 `

   今 次 系 玩 得 最 多 機 動 遊 戲-__-  次 次 都 系 我 同 學 禮=D 正```

   跟 住 食 M記``` 我 同 學 禮 都 食 巨 無 霸 `` 同1齊 飲 珍寶可樂=D ```
 

 

跟住玩射籃球``` =.=冇獎拎

又 搭 纜 車 啦 ``` 睇 PANDA``GOLDFISH ``

有個打落去睇幾分戈個 ``` 我打吾中位=.=得4X -5X到- - 希`金寶`學禮都有9X=.= 囧   我最後1次 打中不過冇用力=.=   冇左40蚊-.- 凸

最 後 6點幾走```

點`蚊`希本身又話去MK
 

 我地 搭錯 車 `` 搭左 荃灣線 行左1個站 ``跟住又搭番香港線``

去 到 中 環又見到佢地```跟 住 買 左 包 食````

攰到冇朋友-____________-"