<<紅月>>
angus3388
暱稱: 紅月
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重牽的一天
打返幾日先+.+
考試前夕
洗腦.......
2009-05-04
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 56
今日人氣: 6
累積人氣: 681
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 3 日  星期二   清涼


cw27∼∼陸運會第1-2日 分類: 未分類

因我這幾天沒打日記~~所以cw27加上今日完結陸運會現在一次過打~~
CW27
我同某K係CW27第一個先去~~
我地兩個各自買了某m記早餐上車食~~(囧:幾好食的)
當天我沒有敗家~~呵呵~~(囧:沒什麼睇上眼)
某k一入到去就去了風林火山~~但很多商品在第一天中售出~~
他很多Clannad商品都買不到~~(囧:他怨念很大)
之後去了睇表演~~睇到2點幾我就要走~~(囧:唔想走)
陸運會
都沒什麼難忘事~~
要說的只有說~~我的說大話技巧很好
當我社的社職來找我去比賽時~~
XXX=我  社職=社職
社職:XXX在嗎??
我:他不在~~
社職:如果見到他請叫佢去比賽~~
我:好呀
這樣社職就走了~~當時我附近有很多朋友和一位老師~~
社職走了後~~他們都笑我講大話很好~~(囧:當時我好怕比社職認出)
另外一則難忘事
就是HKD的蘿兄傷了~~原因係為了一支水
最後的事就係~~~~
我拎了很多水回家.....(囧:10支水)
到最後我地拎唔到的水就係醫療室中.....
                  
                                                          紅月上(囧:可以無視)









訪客留言 (返回 angus3388 的日誌)


PiLl 於 2009-02-04 10:47 PM 發表:
hahah`
我1支都冇囉v3v`
您個時真系笑死我xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不要笑我吧!!!!
haha
Posted at 2009-02-06 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiu0607 於 2009-02-04 06:40 PM 發表:
哈哈' 10枝水`
我果刻系急救室門口..
聽住你講大話 我都呆左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我係走佬第一嫁
e d難唔到我!
Posted at 2009-02-06 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lok0322 於 2009-02-04 01:45 PM 發表:
原來你拎左10支=)
我一支都冇
本來波波放左4支落Lam c個袋度
點知佢知道左- -
拎番曬出黎-__-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇呀~~我本身第一日拎左5支
之後第二日冇拎到~~點知個個放曬落我個袋到~~
最後得出10支結果
Posted at 2009-02-04 01:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tony0323 於 2009-02-04 01:18 AM 發表:
嗚嗚..
你又提起clannad缺貨事件..
算吧
等RG3/CW28
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 算~~你的怨念很重
不要害人~~你要知道怨念很.....
Posted at 2009-02-04 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]