今日真係黑仔,早上吃早餐時,阿媽食食吓野無la la彈左d野到禾隻眼,好痛ar.><
9:00am go to參觀野(中心d野)識左個女仔(強個鍾嘉欣(學校d人),打人勁痛>3<)
6:00pm 回家^^
8:3pm 去食日本野(元氣)^^
(完)