今日真的是好多TEST喔~
而昨天也是喔~
唉~我YESTERDAY 的S.S已經玩完啦~
一定會肥喔~
而中史....今日派左...不是太開心囉~不是好><
但又不是十分的差...中中等等啦~
今日的COOK TEST...信心不大....
但係我又不是不懂回答....
但是就總覺得不太好...(i d k y....)
而computer就好似U.F.O 降落地球咁可愛喔?~
因為有人爆流料囉~~~WHO?!!
個數學又40...
中史又45.5...
兩科都爆高分...
仲有169CM高GE
ANGEL+A囉~~~
數學....(打擊....)
中史(大打擊...)
S.S(呵呵...<----有問題... 玩完啦~~~)
無啦...無啦////六零